نمایندگی سامسونگ

آموزش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ

آموزش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ ، جرم گیری ماشین لباسشویی از جمله کارهایی است که خیلی از ما آن را انجام میدهیم اما آیا همه ی ما به درستی این کار را انجام می دهیم؟ اصولی انجام دادن جرم گیری ماشین لباسشویی تا چه اندازه می تواند مهم باشد؟ اگر شما به صورت تخصصی و درست فرایند جرم گیری لباسشویی را انجام ندهید باعث می شود نتوانید به صورت کامل از رشد قارچ و باکتری در لباسشویی جلوگیری کرده و این مشکل می تواند باعث ایجاد مشکلات پوستی مختلفی شود.

برای جلوگیری از این مشکل روش های اصولی جرمگیری ماشین لباسشویی را به شما آموزش دادیم تا بتوانید از دستگاه ماشین لباسشویی سامسونگ خود بهترین بازدهی را داشته باشید.

آموزش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ

آموزش جرمگیری ماشین لباسشویی سامسونگ

آموزش جرمگیری ماشین لباسشویی سامسونگ. در این مقاله قصد داریم چند نمونه از روش های جرمگیری ماشین لباسشویی را بررسی کنیم. زمانی که درباره ی جرمگیری ماشین لباسشویی صحبت می کنیم خیلی از افراد این پرسش را مطرح می کنند که چرا باید لباسشویی را جرم گیری کرد؟ حتی خیلی از افراد بر این باورند زمانی که لباسشویی در حال شست و شو لباس ها است تمیز شده و دیگر نیازی به تمیز کاری مجدد وجود ندارد.

اما باید بدانید این عقیده می تواند بسیار خطرناک بوده و باعث کاهش بازدهی ماشین لباسشویی شما شود. شستن لباس ها به مرور زمان باعث ایجاد جرم در قسمت های درونی لباسشویی می شود. اگر برای مدت زیادی درون ماشین لباسشویی را تمیز نکنید و جرم های آن را به حال خود بگذارید طولی نمی کشد تا با بیماری های پوستی آلرژیک رو به رو می شوید.

زیرا این جرم ها به دلیل وجود رطوبت محیط به سرعت می توانند باعث تکثیر باکتری ها و یا قارچ ها شده و در هر بار شست و شو این باکتری و یا قارچ ها به لباس ها انتقال پیدا می کنند. این اتفاق می تواند مشکلات پوستی زیادی را برای افراد به وجود آورد. تا اینجای مقاله تنها درباره ی اهمیت جرم گیری صحبت کردیم اما در ادامه قصد داریم درباره ی خود عملیات جرم گیری صحبت کنیم.

جرم گیری لباسشویی خود به دو بخش درونی و بیرونی تقسیم می شود. جرم گیری بخش درونی لباسشویی در مقایسه با جرم گیری بدنه ی بیرونی لباسشویی حائز اهمیت تر است. چرا که اگر قسمت بیرونی لباسشویی جرم گرفته باشد تنها باعث می شود محیط آشپزخانه کثیف به نظر آید. اما در صورتی که درون لباسشویی جرم بگیرد می تواند با انتقال باکتری و قارچ به لباس ها باعث ایجاد حساسیت و آلرژی شود. بنابراین بهتر است به صورت مرتب به جرمگیری و تمیز کردن درون و بیرون لباسشویی خود بپردازید.

جرمگیری ماشین لباسشویی با وایتکس

وایتکس یکی از محصولات شوینده بسیار قوی بوده که می تواند هر آلودگی را به راحتی از بین ببرد. از وایتکس می توانیم برای جرم گیری لباسشویی نیز استفاده نماییم. برای این کار تنها کافی است مراحل زیر را قدم به قدم انجام دهیم.

1- برای شروع جرم گیری لباسشویی در ابتدا باید دمای آب ورودی لباسشویی را روی بیشترین درجه قرار دهید.

2- پس از تنظیم درجه حرارت باید مقداری وایتکس را از طریق محفظه ی شوینده به داخل لباسشویی بریزید.

3- در این مرحله باید تایم شست و شوی لباسشویی را انتخاب کنید. بهتر است طولانی ترین زمان شست و شو را انتخاب کنید.

4- دکمه ی شروع فرایند شست و شو را فشار دهید.

5- پس از آب آبگیری دستگاه وایتکس و آب با یک دیگر مخلوط می شود. در این حالت بهتر است فرایند شست و شو را متوقف کنید تا محلول آب و وایتکس برای مدتی درون لباسشویی قرار بگیرند.

6- پس از گذشت مدتی می توانید چرخه ی شست و شو را از سر بگیرید.

جرمگیری ماشین لباسشویی با سرکه و جوش شیرین

سرکه و جوش شیرین یکی از قوی ترین ترکیب های جرم گیر طبیعی به حساب می آید. جرم گیری کردن لباسشویی به کمک سرکه و جوش شیرین به ما کمک می کند تا به صورت کامل دستگاه را رسوب زدایی می کند تا از تمام باکتری، قارچ و بوی بد خلاصی پیدا کنید. برخی از افراد ممکن است با روش جرم گیری لباسشویی با کمک سرکه و جوش شیرین آشنایی داشته باشند.  اما اگر شما درباره ی این روش هیچ چیز نمی دانید بهتر است تا آخر مقاله ما را همراهی کنید تا بصورت کامل این روش جرمگیری را فرا بگیرید:

1- در اولین قدم باید یک لیتر سرکه را با 100 گرم پودر جوش شیرین مخلوط کنید.

2- در این مرحله بهتر است برنامه ی شست و شویی که مناسب شستن کتان هست را انتخاب کرده و درجه حرارت آب را بر روی 90 درجه قرار دهید.

3- در این مرحله فرایند شست و شو شروع شده و دیگ لباسشویی شروع به چرخش می کند.

4- زمانی که آب درون لباسشویی کاملا داغ شد حالا نوبت آن است که محلول ساخته شده از جوش شیرین و سرکه را از طریق محفظه ی جاپودری آن را وارد دیگ لباسشویی کنید.

5- در این قسمت دیگر کاری انجام ندهید و تنها منتظر بمانید تا فرایند شست و شو لباسشویی به پایان برسد.

6- پس از پایان شست و شو می توانید با کمک اسفنج و محلول سرکه و جوش شیرین دیگ لباسشویی را تمیز کرده و با کمک آب ولرم آبکشی انجام دهید.

چرا آب لباسشویی سامسونگ گرم نمیشود

برنامه ی جرمگیری ماشین لباسشویی سامسونگ

برای ماشین های لباسشویی برنامه ی خاصی که تنها برای جرم گیری دیگ لباسشویی باشد وجود ندارد. اما شما می توانید برای جرم گیری و تمیز کردن دیگ ماشین لباسشویی خود از برخی برنامه ها استفاده کنید. بهتر است لباسشویی خود را به صورت خالی روشن کرده و در مخزن آن از سرکه یا پودر جرم گیر یا قرص جرم گیر و … استفاده نمایید.

این کار به شما کمک می کند تا لباسشویی شما در دراز مدت دچار جرم و رسوب نشده و همچنین مانع از ایجاد قارچ و کپک در دیگ لباسشویی می شود.

تمیز کردن لاستیک ماشین لباسشویی سامسونگ

لاستیک دور درب لباسشویی یکی از قطعه های لباسشویی است که اکثر افراد توجه زیادی به آن ندارند اما باید بدانید اگر لاستیک لباسشویی را پس از هر بار شست و شو تمیز و سپس خشک نکنید می تواند دچار قارچ و باکتری های زیادی شده و باعث به خطر افتادن شما شود. برای تمیز کردن لاستیک دور درب لباسشویی می توانید از روش زیر استفاده نمایید:

در پایان شست و شو ی لباس ها می توانید مقداری وایتکس و یا هر ماده ی شوینده ی دیگری که مد نظر دارید را روی این لاستیک ها ریخته و کاملا لاستیک ها را تمیز کنید. پس از پایان تمیزکاری بهتر است لاستیک دور درب لباسشویی را با یک اسفنج کامل خشک کرده و درب لباسشویی را کامل باز بگذارید.

جرمگیری لباسشویی Samsung با استفاده از قرص جرمگیر و رسوب زدایی

یکی از مدرن ترین روش های جرم گیری ماشین لباسشویی استفاده از قرص های مخصوص جرمگیری ماشین لباسشویی است. این قرص ها با توجه به ساختاری که دارند می توانند بدترین جرم های دستگاه شما را از بین ببرد. قرص های جرمگیر علاوه بر از بین بردن جرم ها می توانند سختی آب را نیز از بین ببرند. (شستن لباس ها با آب سخت باعث می شود لباس ها پس از چندین بار شست و شو بیشتر کثیف شود. یعنی: لباس های سفید پس از مدتی به رنگ زرد و یا خاکستری تبدیل می شوند).

البته یک نکته ی بسیار مهم در استفاده از قرص های جرم گیر وجود دارد. که: این قرص ها تا زمانی که به صورت مرتب استفاده شوند بهترین نتیجه را دارند و می توانند لباسشویی را به بهترین روش ممکن جرم گیری کنند. اما زمانی که استفاده از قرص جرمگیر متوقف شود ممکن است مقداری پودر در قسمت درام ، لوله و یا دیگ لباسشویی رسوب کند.

سوالات متداول

خالی نشدن آب درون دیگ لباسشویی مربوط به قسمت تخلیه لباسشویی است. گاهی به دلیل بهم خوردن تنظیمات، مسدود شدن لوله ی خروج آب، مشکل و خرابی در برد لباسشویی و … افراد ممکن است با این مشکل مواجه شوند که بهترین راه برای خلاصی از این مشکل عیب یابی درست و تعمیر دستگاه به بهترین روش است.

 اگر هنگامی که به لباسشویی برخورد می کنید متوجه برق گرفتگی می شوید باید بدانید این مشکل به دلیل اختلال در سیم ارت ماشین لباسشویی بوده و بهتر است برای رفع این مشکل از افراد حرفه ای و کاربلد کمک بگیرید.

تمیز نشدن لباس ها پس از شست و شو همیشه به معنای خراب بودن لباسشویی نمی باشد. گاهی استفاده از مایع لباسشویی به مقدار کم و یا استفاده از برنامه ی شست و شوی نامناسب یا تمیز نکردن دیگ ماشین لباسشویی و ایجاد قارچ و کپک در آن باعث شده تا لباس ها پس از شست و شو دوباره کثیف شده و بو بگیرند.

بهتر است در هنگام مواجه شدن با چنین مشکلی ابتدا تمام موارد بالا را چک کرده و اگر مشکل شما رفع نشد باید از تعمیرکاران مجرب کمک بگیرید.

سخن آخر

به عنوان جمع بندی این مقاله باید بگویم: تمیزی هر وسیله ای بسیار مهم و اساسی بوده و با این کار می توانید عمر هر دستگاهی را بالا برده و همچنین می توانید بازدهی آن را نیز بیشتر کنید. لباسشویی ها نیز از این قاعده مستثنا نبوده و بهتر است برای عمر بیشتر و بازدهی بهتر به صورت مکرر تمیز شوند.

مجموعه ی ما با داشتن سال ها تجربه در زمینه ی تعمیرات لوازم برقی مختلف توانسته می تواند به شما در زمینه ی تعمیر لباسشویی سامسونگ و یا هر وسیله ی برقی دیگر کمک نماید. شما می توانید در صورت مشاهده ی هر مشکلی در این وسایل با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و از خدمات مجموعه استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *