نمایندگی سامسونگ

ارورهای یخچال فریزر سامسونگ

ارورهای یخچال فریزر سامسونگ ، یخچال فریزر سامسونگ دارای چندین کد خطا است که می تواند در صورت بروز مشکل در دستگاه نمایش داده شود. این کد های خطا می توانند به شما کمک کنند تا علت مشکل را شناسایی کرده و آن را برطرف کنید. در ادامه به بررسی علائم و دلایل بروز ارورهای یخچال فریزر سامسونگ خواهیم پرداخت.

ارورهای یخچال فریزر سامسونگ

ارورهای مربوط به سنسورهای یخچال فریزر سامسونگ

ارورهای سنسور یخچال فریزر سامسونگ نشان دهنده وجود مشکل در سنسورهای دمای یخچال، فریزر، یا دیفراست است. سنسورهای دما برای کنترل دمای داخلی یخچال و فریزر ضروری هستند. اگر یکی از این سنسورها دچار مشکل شود، یخچال نمی‌تواند دما را به درستی کنترل کند و ممکن است مواد غذایی فاسد شوند. برای رفع این خطا ها، ابتدا باید مطمئن شوید که برق به یخچال وصل است. سپس، می ‌توانید دکمه ‌های power save و lighting را به مدت 10 ثانیه فشار دهید تا این ارور رفع شود. اگر این کار موثر نبود، باید سنسورهای دما را بررسی کنید.

رایج ترین ارورهای یخچال فریزر سامسونگ

ارور 1E یا SE: این ارور نشان دهنده وجود خطا در سنسور دمای فریزر یا قطعی برق است.

ارور 2E یا DE: این ارور نشان دهنده وجود مشکل در سنسور دمای یخچال است.

ارور 4E یا DE: این خطا نشان دهنده وجود ایراد در سنسور دیفراست فریزر است.

ارور 5E یا DE: این خطا نشان دهنده وجود مشکل در سنسور دیفراست یخچال است.

ارور E3: این خطا نشان دهنده وجود خطا در کمپرسور است.

ارور E6: این خطا نشان دهنده وجود خطا در تایمر کمپرسور است.

ارور E7: این خطا نشان دهنده وجود خطا در فن فریزر است.

ارور E8: این خطا نشان دهنده وجود خطا در فن یخچال است.

ارورE9: این خطا نشان دهنده وجود خطا در صفحه کنترل است.

ارورFE: این خطا نشان دهنده وجود خطا در سیستم سرمایش است.

رفع خطاهای یخچال فریزر سامسونگ

برای رفع این ارور ها ، دکمه‌ های power save و lighting را به مدت 10 ثانیه فشار دهید تا خطا پاک شود یا دکمه‌ های fridge و freezer را همزمان به مدت 10 ثانیه فشار دهید تا کنترل پنل ریست شود.

ارورهای یخچال فریزر سامسونگ

ارور های های خاص در یخچال سامسونگ

کد های F، OF OF، 84C یا 84E، 83E، 85E، 86E، و 88 خطا های خاص هستند که ممکن است در برخی مدل ‌های یخچال فریزر سامسونگ ظاهر شوند. این خطا ها معمولاً مربوط به مشکلات برق یا سخت ‌افزار هستند.

تماس با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

در صورت بروز خطا، بهتر است یخچال را از برق بکشید تا از آسیب دیدن بیشتر دستگاه جلوگیری شود. اگر هیچ یک از راه حل‌ های بالا برای رفع خطا موثر نبود، می توانید با نمایندگی مجاز یخچال سامسونگ تماس بگیرید. این مرکز با نیم قرن تجربه در زمینه تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سامسونگ و با جدید ترین و پیشرفته ترین تجهیزات و استفاده از ماهر ترین و مجرب ترین تکنسین های دوره دیده اقدام به بررسی و عیب یابی و سپس رفع ارورهای یخچال فریزر سامسونگ می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *