نمایندگی سامسونگ

علت اصلی تمیز نشستن ظرفشویی

علت اصلی تمیز نشستن ظرفشویی چیست؟ ظرف های طبقه پایینی ظرفشویی اصلا تمیز نمیشه چیکار کنم؟ دلایل مختلفی می‌تواند برای تمیز نشستن ظروف در ماشین ظرفشویی وجود داشته باشد. در اینجا به برخی از رایج‌ترین علل و راه حل‌های آنها اشاره می‌کنیم. برای حل مشکل تمیز نشدن ظروف در طبقه پایینی ظرفشویی، می توانید موارد زیر را بررسی کنید.

چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی سامسونگ

  • ظروف را با فاصله مناسب از هم قرار دهید. اگر ظروف خیلی نزدیک به هم باشند، آب و مواد شوینده به طور کامل به آنها نمی‌رسد و ممکن است تمیز نشوند.
  • از قرار دادن ظروف بزرگ در قفسه پایینی خودداری کنید. ظروف بزرگ مانند قابلمه ها و تابه ها را در قفسه بالایی قرار دهید تا فضای کافی برای چرخش بازوهای آبپاش در قفسه پایینی وجود داشته باشد.
  • مطمئن شوید که بازوهای آبپاش توسط ظروف مسدود نشده باشند. اگر بازوها به طور کامل نچرخند، آب به همه ظروف نمی‌رسد.

چیدمان-ظروف-در-ماشین-ظرفشویی

استفاده از مواد شوینده با کیفیت در ماشین ظرفشویی سامسونگ

از مواد شوینده مناسب استفاده کنید. از پودر یا قرص شوینده مخصوص ماشین ظرفشویی استفاده کنید و از مواد شوینده دستی استفاده نکنید. میزان مواد شوینده را بررسی کنید. اگر از مواد شوینده خیلی کم استفاده کنید، ظروف به طور کامل تمیز نمی‌شوند. از طرف دیگر، استفاده بیش از حد از مواد شوینده می‌تواند باعث ایجاد لکه روی ظروف شود.

آیا تنظیمات ماشین ظرفشویی میتواند علت اصلی تمیز نشستن ظرفشویی باشد؟

برنامه شستشوی مناسب را انتخاب کنید. برنامه های مختلفی برای شستشوی ظروف با سطوح مختلف کثیفی وجود دارد. برنامه مناسب را با توجه به میزان کثیفی ظروف انتخاب کنید. دمای آب را بررسی کنید. دمای آب باید به اندازه کافی گرم باشد تا ظروف را به طور کامل تمیز کند.

راهکارهای دیگر جهت رفع مشکل  شستشوی مناسب ظرف های طبقه پایینی ظرفشویی

  • قبل از قرار دادن ظروف در ماشین ظرفشویی، آنها را از باقی مانده غذا پاک کنید.
  • از فیلتر ماشین ظرفشویی به طور مرتب تمیز کنید.
  • از جرمگیر ماشین ظرفشویی به طور مرتب استفاده کنید.

ظرف های طبقه پایینی اصلا تمیز نمیشه چیکار کنم؟

مشکلات فنی ماشین ظرفشویی Samsung

اگر مشکل همچنان ادامه داشت، ممکن است مشکل فنی در ماشین ظرفشویی وجود داشته باشد. در این صورت، با نمایندگی ماشین ظرفشویی سامسونگ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *